Nemáme adventní věnec a soutěž na Bella Rose o nákup zdarma

9:25


Na tohle období jsem se těšila. Až budou blogy a instagram plné vánočních fotek, dekorací, pečení, zdobení. Sice mě krapet překvapují ozdobené stromečky, ale ať si to každý dělá podle sebe, že. Jak už jste mohli vidět na instagramu, nemáme adventní věnec. Není to žádný bojkot nebo póza, ale prostě jsem na něj nenašla potřebné propriety. Však to znáte. Pořád se vám válí před očima, doslova o to zakopáváte, tak to uklidíte. Nebo vyhodíte s tím, že si to stejně koupíte nové. Až nastane čas. Čas nastane a ouha. Koupit jste zapomněli nebo kam se to uklidilo?

Přišla ona osudná první adventní a po marném hledání jsem vytáhla betonový podnos. Další hledání už marné nebylo. Skleničky s čísly se našly (můj milý je našel) a adventnímu asi něco jako svícnu nic nebránilo. Navíc, čekali byste u nás doma Vánoce bez betonu?


Mládežník sice prohlásil jestli to je jako všechno, ale po zapálení první svíčky vypadal docela spokojeně.

Soutěž o dárkové poukazy na Bella Rose

Jak už mnozí ví, mám svůj projekt, který je (jak jinak) zaměřen na blogy - Blogcestník 
A aby bylo té vánoční radosti ještě více, domluvila jsem pro vás super vánoční soutěž. Můžete vyhrát jeden ze šesti dárkových poukazů a i když se na vás štěstí neusměje, získáte slevu na nákup u Bella Rose. Zapojte se do soutěže a udělejte si radost designovým kouskem nebo obdarujte rodinu či přátele.

Šťastné a stylové! :)

7 komentářů

  1. Kľudne z betónu:-) Ja mám len tri sviečky a každú inú.
    A veniec som spravila až tento rok pod vplyvom hypnotizovania viacerých prírodne ladených blogov:-)
    Oringlička ma tým znášaním chriaštia domov a vytváraním prírodných kompozícii poriadne načala...
    Krásne adventné tešenie srdiečko domova!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A môj veniec sa Ti do Blogcestníka nehodí?
      Ja sa hodím skôr do Blogscestníka, však:-)
      Padne aj nejaká slzička a potom idem ďalej, tak to má byť, nehodím sa nikde, ,,mediálny svet bydlení,, ma ignoruje,, hoci je to moja najväčšia vášeň...mám svoju ,,misiu,, na inom ,,poli,, ...viem.

      Vymazat
    2. Ahoj Ali,
      proč by nehodil? Klidně svůj blog přidej přes tlačítko přidat blog :)
      Proč myslíš, že se nikam nehodíš? Naopak!

      Vymazat
  2. Marti, ale ono je fakt nekdy mene nez vice. Jinak ja zase hledam pojezdy na zavesy. Mam listy, kam pasuji pojezdy na panely nebo Ikea pojezdy, jenze ty stare, maji zrejme nejaky novy druh, ty mi tam nejdou. Nekde jsou ty stare, ale kde!? Takhle ja to mam s necim porad:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten betonový podnos, prekrásne, veľmi vkusné a hlavne iné, jedinečné. Naozaj keby nebol z betonu, tak by to nebolo u teba v poriadku. Advent všade, ale u mňa zatiaľ v krabiciach. Cez víkend doženiem....
    Prekrásne sviatky prajem. Zita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zitu,
      moc děkuji. Taky mám ve zdobení domova značné resty, ale stejně je nejvíc vánoční stromeček, jinak to bude pěkně lehce a přírodně.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více