V kuchyni

6:00

Ten kdo sleduje můj instagram už mohl část kuchyně spatřit. Kdo ne, pro toho tu mám fotek ještě více. Sluneční paprsky se opřely do oken a celá kuchyň nám tu září. Sáhla jsem po foťáku, i když ukazatel baterie už týden dává najevo, že bych měla vytáhnout nabíječku.


Zahrada postupně zlátne, okrasná mandloň shodila i poslední lístek. Na jaře do zahrady přidávám, na podzim přidávám doma. V pošmourných podzimních dnech jsem ráda obklopena zelení. Máte to taky tak? Navíc zima je zkouška všech nových kytek. Buď přežijí a budeme je milovat, nebo zajdou jako už dva eukalypty a tím si ověřím, že má péče pro ně není vhodná. V košíku je nový přírůstek, jen nevím jak se jmenuje. Že by nějaká kapradina? Mám pozorné čtenáře, kteří poznají a poradí? Na fotce níže.



Krásný čtvrtek moji milí.

12 komentářů

  1. podle mne je to kapradina Netík :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také hlasuji pro Netík :) Je krásný a uvažuji o něm ... D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se mu bude dařit, tak ho namnožím a ráda pošlu :)

      Vymazat
  3. Také si myslím, že Netík, mamka ho má plný parapet. Moc útulné to máte ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale roztomila kuchynka, opravdu kouzelna, svetla.
    A co se kytek tyce, po presunuti domu to u nas vypada na minimalne tri ztraty, ne-li vice:-(. Uvidime... M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci,
      doufám, že se to netýká toho krásného eukalyptu. Jestli ti přežije zimu, zkusím dát šanci ještě jednomu u nás :)

      Vymazat
  5. Martinko, nádhera ..... holky mají pravdu, je to netík .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě je to Netík, mívala ho moje babička. :) A jinak krásné fotky, kuchyně vypadá vzdušně a díky květinám i svěže. Je pravda, že na mě šedé počasí taky tak působí, zrovna před dvěma týdny jsem si koupila krásnou velkou Juku na kmínku a dělá mi velkou radost (teda i našemu kocourovi). :)
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
  7. Martinka, máš ukážkovú milú kuchyňku:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Marťo, tak jsem na oplátku koukla já na tvou kuchyň. Nádhera, ladění do světla se mi moc líbí a té zeleně kolik tam máš! Oválný obrázek je skvělý!!! Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více