Když obývák zešedne

9:34


vlastní rukou.
Stačí jen přihodit pár dalších šedých exemplářů, šedý puf, šedé závěsy, šedý polštář, šedý květináč... Ne, ještě té šedé není moc. Přidejte sem tam bílou a květiny, kam až oko dohlédne.
Růže ze zahrádky a k zeleným květinám zelená váza.
Voilá!
Dnes ráno máme konečně řádně zalito. Nevím jak vy, ale ráda spím s otevřeným oknem když venku prší. Sice vás neprobudí sluneční paprsky, ale z postele vás vytáhne svěžest, která s deštěm přichází.

Všude vidím stříhání levandule, stříháte taky? Ostříhala jsem jen stromkovou, která se pod tíhou květů poroučela k zemi. Ale ty keříkové, ty nechávám. Jsou obalené čmeláky a včelami. Tak ať si ji užijí.




2 komentářů

  1. Krasa, sedou ja muzu. Zalivka u nas byla spise sporadicka, no ale snad se i my brzy dockame. Levanduli jsem strihala prave dnes, uz podruhe. Ja uz mam ale hodne vzrostle, takze i kdyz ostriham, jeste hodne zbude. Uz jsem uvazala mozna deset kytic a kyticek. Trochu nam zasahuje do cesty, takze je to treba. Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Levandule je mé věčné dilema. Mám ráda sušené kytičky, ale kousek od keříků má táta včely. Takže květy jsou obsypané a mě je líto jim je brát... Tak vždy čekám co nejdéle a pak ostříhám jen část ;)

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více