Doma

9:51




















Doma. Doma jsem všude. Venku, v obýváku, v kuchyni, na polní cestě. Doma jsem všude kde jsme spolu.
Tam, kde se vzájemně díváme do očí a držíme za ruce.
A víme, že jsme spolu, protože chceme.



Pokračuji v betonové přípravě a snažím se zhmotnit vše, co mi prolétne hlavou. A nejlepší nápady samozřejmě přicházejí v práci. Zrovna když fakt nemáte čas a myšlenky na tu kreativní náladu.
Množí se dotazy na můj obchod na Fleru. Věc je jasná, dávám vale 11% provizi a chystám vlastní projekt. Zatím můžete využívat kontaktního formuláře zde na blogu.














Tímto se s vámi loučím a přeji krásný lednový den.
Martina

1 komentářů

  1. Máte to doma moc pěkné, líbí se mi to ladění do přírodních barev :) Btw na beton se taky chystám, zatím jsem to ještě nevyzkoušela a moc mě to láká! :)

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více