Chcete jaro v lednu

7:00

přímo v obýváků?
Proč ne, dopřejte si pár cibulek narcisů, hyacintů, krokusů.

To vše mi nyní roste před očima.


Jak jsem psala ZDE, objednávám cibulky z online zahradnictví Basík. Cibule i rostliny chodí silné a zdravé. Ty co mám zasazené v betonové míse jsem našla náhodou v dílně. Zapomněla jsem je na podzim zasadit. 


Barvy by měly být ve žluté, fialové, růžové... Těším se na překvapení, jaké se nakonec vyklubou. Prostě Kinder vejce pro dospělé.

Mějte se fajn,
Martina

5 komentářů

  1. No to vypadá skvěle :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Parádní je ta betonová miska! hezký den! Svatava

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, cibulky mám schované ve sklepě a teď jsi mě nalákala pár jich vytáhnout o něco dřív! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Marti to je nádhera! a v tom květináči jim to moc sluší!!! Krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta betonova misa vypada vazne moc dobre! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více